Hlavní části a činnost zařízení na pohon LPG

schema_zastavby_lpg

1.Nádrž je ocelová tlaková nádoba s výrobním štítkem a přírubou přichycená k vozidlu speciálním rámem, provedení válcové,toroidní (umístění místo rezervy)

2.Přípojka dálkového plnění slouží na připojení tankovací pistole při čerpání ze schválené čerpací stanice LPG.

3.Víceúčelový multiventil s plynotěsnou schránkou je vsazen do příruby nádrže a obsahuje plnící jednotku s nevratným zařízením, hladinoměrem(pokud to umožňuje ŘJ lze napojit elektrické měření), zařízením omezujícím naplnění nádrže nad 80%  jejího objemu, přetlakový pojistný ventil, provozní ventil a přepadový ventil. Plynotěsná schránka chrání multiventil a současně odvětrává prostor schránky.

4.Odpařovač s regulátorem tlaku provádí proměnu tekutého LPG do stavu plynného s výrazným poklesem tlaku, napojením na vodní okruh umožňuje dokonalé odpařování plynu.

5.Uzavírací ventil LPG je elektromagnetický ventil s filtrem LPG. Zavírá nebo otevírá přívod plynu podle zvolené polohy na přepínači.

6.Směšovač je umístěn v sacím traktu před akcelerační klapkou, do kterého se přivádí LPG (již se sníženým tlakem) a míchá se ze vzduchem. U vozidel se vstřikovacím systémem se LPG přivádí pomocí vstřikovačů do sacího traktu co nejblíže k ventilům motoru.

7.Elektroinstalace a příslušenství tvoří měděné trubky potažené plastem, speciální gumové hadice na LPG, SK spony, vodiče, příchytky a vodotěsné konektory,kabeláž.

8.Řídící jednotka vyhodnocuje údaje  lambda sondy, TPS signálu, podtlaku  v sání, napětí, otáček, teploty pro přepnutí apod. a řídí optimální směs a jízdní vlastnosti vozidla, vyhodnocuje množství směsi v daném okamžiku zatížení motoru.

9.Přepínač benzin/plyn umístěný v zorném poli řidiče umožňuje volbu  pohonu vozidla za splnění podmínek pro přepnutí.

Pro více informaci o přestavbě na LPG nás prosím kontaktujte zde

tisk Tisk stáhnout jako pdf Stáhnout v PDF
Copyright © 2011 - 2017 AutoGas Barták s.r.o, webdesign: FormSoft s.r.o., všechna práva vyhrazena, Toplist, Pohoda