Hlavní části a činnost zařízení na pohon LPG
1.Nádrž je ocelová tlaková nádoba s výrobním štítkem a přírubou přichycená k vozidlu speciálním rámem, provedení válcové,toroidní (umístění místo rezervy)
2.Přípojka dálkového plnění slouží na připojení tankovací pistole při čerpání ze schválené čerpací stanice LPG.
3.Víceúčelový multiventil s plynotěsnou schránkou je vsazen do příruby nádrže a obsahuje plnící jednotku s nevratným zařízením, hladinoměrem(pokud to umožňuje ŘJ lze napojit elektrické měření), zařízením omezujícím naplnění nádrže nad 80% jejího objemu, přetlakový pojistný ventil, provozní ventil a přepadový ventil. Plynotěsná schránka chrání multiventil a současně odvětrává prostor schránky.
4.Odpařovač s regulátorem tlaku provádí proměnu tekutého LPG do stavu plynného s výrazným poklesem tlaku, napojením na vodní okruh umožňuje dokonalé odpařování plynu.
5.Uzavírací ventil LPG je elektromagnetický ventil s filtrem LPG. Zavírá nebo otevírá přívod plynu podle zvolené polohy na přepínači.
6.Směšovač je umístěn v sacím traktu před akcelerační klapkou, do kterého se přivádí LPG (již se sníženým tlakem) a míchá se ze vzduchem. U vozidel se vstřikovacím systémem se LPG přivádí pomocí vstřikovačů do sacího traktu co nejblíže k ventilům motoru.
7.Elektroinstalace a příslušenství tvoří měděné trubky potažené plastem, speciální gumové hadice na LPG, SK spony, vodiče, příchytky a vodotěsné konektory,kabeláž.
8.Řídící jednotka vyhodnocuje údaje lambda sondy, TPS signálu, podtlaku v sání, napětí, otáček, teploty pro přepnutí apod. a řídí optimální směs a jízdní vlastnosti vozidla, vyhodnocuje množství směsi v daném okamžiku zatížení motoru.
9.Přepínač benzin/plyn umístěný v zorném poli řidiče umožňuje volbu pohonu vozidla za splnění podmínek pro přepnutí.